Završena druga faza projekta Okusi Graničarskog Posavlja

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije u 2019. godini nastavlja projekt brendiranja eno- gastro ponude i jedna je od jedanaest županija koji su uključeni u nacionalni projekt koji nosi naziv “Okusi hrvatske tradicije”.

recepti granicarsko posavlje

TZ Brodsko – posavske županije je pod nazivom “Okusi graničarskog posavlja” u projekt do sada uključila 15 restorana iz cijele županije. Interes su iskazali i drugi restorani iz Brodsko – posavske županije. Ideju o brendiranju eno- gastro ponude smo pokrenuli u rujnu 2017. godine, imajući u vidu da je gastronomija važan dio identiteta pojedinog kraja ali je i sve značajniji motiv za putovanje, kao i bitan element ocjene ukupnog zadovoljstva gosta destinacijom. U oblasti eno- gastronomskog turizma cilj nam je bio ujediniti poljoprivredu, gastronomiju, enologiju i kulturu koji su važan dio održivog razvoja destinacije.

Važno je još jednom napomenuti da cjelokupni projekt u I. i II. fazi financira Turistička zajednica Brodsko – posavske županije uz potporu Brodsko – posavske županije. Stoga ovim putem pozivamo sve zainteresirane da se jave na naše kontakte. O samom projektu mogu više vidjeti na našim Web stranicama pod nazivom “Okusi graničarskog posavlja”. Osnovni cilj nam je bio unapređenje ponude tradicijskih jela i pića, izgradnja tržišne prepoznatljivosti i postizanje izvrsnosti.

Realizacija I. i II. faze je završena krajem prošle godine. Izradili smo jelovnike s ponudom tradicionalne hrane sukladno Pravilniku projekta, promotivne materijale, table, njihovu ponudu stavili na internet stranicu www.okusi.hr  ali i na stranicu www.tzbpz.hr.

U drugoj fazi izdali brošuru u kojoj smo naglasak dali specijalitetima pojedinih restorana (nosiocima standarda u spomenutom projektu). Dizajn je povjeren agenciji za promociju i marketing “Kreativna Koka” čija je vlasnica poznata blogerica Ena Kokanović -Foodgasm by Ena. Brošura će uskoro biti prevedena i na četiri strana jezika (engleski, njemački, talijanski i slovenski) te će uz već postojeći promo materijal biti sastavni dio mape prilikom promocije i posebnih prezentacija tradicijske gastronomije destinacije u zemlji i inozemstvu.

podijelite članak

Skip to content