Studijsko putavanje za domaće turističke agencije

Turistički prostor istočne Hrvatske, koji se zajednički promovira pod brendom „Slavonija“, obogaćen je s nekoliko novih turističkih sadržaja i ponuda koji su rezultat realizacije javnih i privatnih projekata. Posebno je značajno i ohrabrujuće da se radi o projektima i sadržajima koji su potencijale uspjeli pretvoriti u konkretan sadržaj i zajednički nude iznimno privlačnu sliku Slavonije.

studijsko putovanje domace turisticke agencije

U cilju rasta organiziranih turističkih dolazaka u Slavoniju, jačanja lokalnog gospodarstva i osnaživanja Slavonije na turističkoj slici Hrvatske, Hrvatska turistička zajednicaje  u suradnji s klasterom Slavonija od 25. do 28. svibnja 2021. organizirla studijsko putovanje za domaće agencije koje u svojoj ponudi već nude Slavoniju, kao i za one koje ju do sada nisu imali i za koje se nadamo da će ju nakon ovog studijskog putovanja uvrstiti u svoju ponudu.

Dana 26. Svibnja bila je domaćin Brodsko – posavska županija : posjetili su Slavonski dućan u Novoj Gradiški uz degustaciju eno gastro ponude kao i kupovinu široke palete tradicijskih suvenira , degustacija vina u Stupničkim dvorima i panoramsko razgledavanje vinograda, zatim razgledavanje podruma pjenušca u hotelu i na kraju obilazak Ranča Ramarin gdje su također degustirali domaća vina u vinskom podrumu gdje im je predstavljena bogata ponuda i mogućnost odmora u prirodi . Zatim su nastavili put u Vukovarsko srijemsku županiju.

studijsko putovanje domace turisticke agencije 2

U sklopu studijskog putovanja, u petak 28. svibnja 2021. od 9.30 do 11.30 sati na Seoskom gospodarstvu “Ivica i Marica” u Karancu održana je B2B radionica kako bi agentima dodatno približili ponudu kao i prezentirali nove destinacije, projekte i turističku ponudu za boravak u prirodi, ruralnom prostoru i eno gastronomiji.

Također su u Karanc pozvane dodatno na B2B radionicu i sve turističke agencije iz Slavonije kako bi sudjelovali na finalnoj prezentaciji turističkih potencijala Slavonije i Baranje.

Vjerujemo da se pozitivni pomaci u turističkim kretanjima mogu početi ostvarivati korištenjem domaćih resursa te Slavoniju vidimo kao novu priliku svima u turističkom sektoru.

podijelite članak

Skip to content