Nastavak projekta brandiranja restorana i gastro ponude

Po temama sastanka smo dogovorili slijedeće aktivnosti za 2019.g.

  1. Suradnja s Hrvatskim autoklubom
    Prihvaćena je informacija o razgovorima vođenim u HAK-u i njihovoj iskazanoj namjeri da se kao partner uključe u projekt. Dana je potpora nastavku razgovora kojima treba definirati sadržaj i opseg suradnje. Na način da informacije i kontakti o restoranima bude tiskan u 139.000 primjeraka i to u sklopu Revije koja se distribuira u cijeloj Hrvatskoj. Budući da HAK ima oko 230.000 članova smatrammo da je to zavidan oblik distribucije i promocije naše eno gastro ponude .
  1. Zajedničke prezentacije
  • Dani hrvatskog turizma Hvar, (4.tjedan 10.mjeseca) – da se kao
    sastavni dio programa DHT-a održi prezentacija na temu SLATKI OKUSI HRVATSKE TRADICIJE na kojoj bi se svaka Županija sudionik projekta predstavila s 1-2 kolača i odabranim lokalnim vinima. Za prezentaciju je potrebno pripremiti tiskani materijal.
    .
  • Špancirfest Varaždin (17.-26.8.) – Za potrebe prezentacije projekta OKusi osigurana je popusna cijena zakupa prodajnog prostorta (kućice) za cijelo vrijeme trajanja festival.TZŽ će u skladu s izraženom voljom i u dogovoru s nosiocima standarda odabrati model prezentacije – zakupa ugostiteljskog prostora. DMK Vall će razraditi mogućnosti dnevnog zakupa i utvrditi uvjete nastupa .
  1. Osnove plana zajedničkih promotivnih i propagandnih aktivnosti u 2019.g.
    Do slijedećeg sastanka Savjeta razraditi će se prijedlog koncepta i modela financiranja promotivno propagandnih aktivnosti, zajedničkog oglašavanja, kataloga, izrade suvenira, zajedničkih prezentacija-
brandiranje restorana gastro ponuda

U narednom periodu nastaviti će se razgovori o mogućim oblicima suradnje s Hrvatskom gospodarskom komorom, a na istu temu poželjno je započeti razgovore s Hrvatskom obrtničkom komorom.

  • Slijedeća sjednica Savjeta planira se održati u rujnu 2018.g. , a domaćin
    je TZ Ličko-senjske županije.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije i u 2019 godini nastavlja projekt brendiranja eno gastro ponude i jedna je od deset županija koji su uključeni u ovaj projekt. Pod nazivom “Okosi graničarskog posavlja” u ovaj projekt su do sada uključeni 13 restorana a interes su izkazali i drugi restorani iz Brodsko – posavske županije koje ćemo također uključiti.

Važno je još jednom napomenuti da cijelokupni projekt u I i II fazi financira Turistička zajednica Brodsko – posavske županije te stoga ovim putem pozivamo sve zainteresirane da se jave na naše kontakte. O samom projektu mogu više vidjeti na našim Web stranicama pod nazivom “Okusi graničarskog posavlja”.

Realizacija prve faze je završena krajem prošle godine. Izradili smo jelovnike s ponudom tradicionalne hrane sukladno Pravilniku projekta, promotivne materijale, table, njihovu ponudu stavili na internet stranicu www.okusi.hr ali i na stranicu www.tzbpz.hr

podijelite članak

Skip to content