aktualno header

 

Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za potpore TOP događanjima putem kojeg će se u 2020. godini dodijeliti bespovratna financijska sredstva TOP događanjima na području Hrvatske, a koja su glavni motiv dolaska turista u destinaciju. Poziv je raspisan s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije, jačanja snage brenda i stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma, kao i unapređenja proizvoda te razvoja sadržaja koji omogućuju produljenje turističke sezone i povećanje prometa, posebice u razdoblju pred i posezone. Prijave na javni poziv zaprimaju se u elektronskom i tiskanom obliku do 7. siječnja 2020. godine, a ukupna raspoloživa sredstva u sklopu javnog poziva iznose 2.500.000,00 kuna.

„Javni poziv za potpore TOP događanjima u 2020. godini raspisali smo već u prosincu ove godine s ciljem da svim zainteresiranim subjektima ostavimo dovoljno vremena za kvalitetnu pripremu i apliciranje projekata. Siguran sam da ćemo i ovaj put zaprimiti velik broj prijava što će biti dodatna potvrda kontinuiranog razvoja i unaprjeđenja ukupne hrvatske turističke ponude s naglaskom na manifestacije kao jednog od glavnih motiva dolaska u destinaciju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su ulaganja u sadržaje i infrastrukturu osnovni preduvjet u pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije.

Na javni poziv mogu se javiti pravne i fizičke osobe, odnosno trgovačka društva, obrti, zadruge, javne ustanove, ustanove u kulturi, umjetničke organizacije, jedinice lokalne i regionalne samouprave te turističke zajednice. Odobrena sredstva namijenjena su za troškove organizacije događanja primjerice najam opreme, prostora i prijevoznih sredstava, nabavu materijala, troškove smještaja, honorare izvođača, promotivne i ostale organizacijske aktivnosti.

Sredstva potpore odobravaju se za organizaciju i realizaciju kulturnih, zabavnih, eno-gastronomskih, povijesnih i tradicijskih događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina te imaju jak promidžbeni učinak u zemlji i inozemstvu. Također, Turističko vijeće HTZ-a iznimno može odlučiti dati potporu događanju koje se održava po prvi put, a očekuje se da će iznimno obogatiti turističku ponudu destinacije. Sva kandidirana događanja ocjenjivat će se kroz kriterije kao što su značaj za stvaranje motiva dolaska gostiju, značaj za razvoj destinacijske turističke ponude i promociju Hrvatske u inozemstvu, karakter događanja, sadržaj i kvaliteta, razdoblje održavanja te media plan oglašavanja.

Navedeni javni poziv objavljen je na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice, a sve dodatne informacije mogu se dobiti putem maila Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo. i to najkasnije tri dana prije roka za dostavu kandidatura.

2. prosinca održano je predstavljanje tematskog kataloga, promo filma te ostalih projekata i aktivnosti Turističke zajednice Brodsko -posavske županije koje su sufinancirane sa 80% sredstava Hrvatske turističke zajednice a temeljem kandidatura na Javni poziv za potpore od strane Glavnog ureda HTZ-a.

Zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas da je Eko etno salaš Savus dobitnik nacionalne godišnje nagrade Simply the Best u kategoriji novi projekt u turizmu.

Objavljujemo program 24. po redu Katarinskog sajma koji se održava od 21. do 24. studenog u Slavonskom Brodu. Program sajma u PDF-u možete preuzeti ovdje.

Prvi nacionalni Dani Okusa hrvatske tradicije održavaju se od 15. - 25. 11. 2019. u više od 100 restorana diljem Lijepe naše. Zavirite u bogatu paletu hrvatskog gastronomskog blaga i za samo 75,00 kn uživajte u slijedu od tri tradicijska jela čija se priprema, u objektima nosiocima standarda Okusi graničarskog posavlja u Brodsko – posavskoj županiji , s ljubavlju njeguje i danas. Jela su to čiji mirisi i okusi osvajaju dušu i tijelo, a blagovanje pretvaraju u istinski doživljaj i užitak.

Turističke zajednice Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske i Virovitičko-podravske županije realizirale su predstavljanje klastera Slavonija na sajmu TTG Travel Experience u Italiji. Sajam je održan od 9.-11. listopada 2019. u Riminiju. Nositelj nastupa bila je TZ Osječko-baranjske županije. 

 

U Italiji se od 9. do 11. listopada održao jedan od najvažnijih poslovnih sajmova TTG Travel Experience Rimini. Na sajmu se predstavilo više od dvije tisuće suizlagača iz cijelog svijeta i to uglavnom turoperatora, hotelijera, predstavnika turističkih destinacija i prijevozničkih tvrtki, dok je broj posjetitelja 50.000 profesionalaca iz turističkog sektora. Na štandu Hrvatske turističke zajednice predstavio se i klaster Slavonija. 

Za organizaciju predstavljanja klastera Slavonija bila je zadužena Turistička zajednica Osječko-baranjske županije koju je predstavljao Mislav Matišić. U suradnji s predstavništvom HTZ-a Italija i Hrvatskom gospodarskom komorom sve dane trajanja sajma upriličio se “Slavonski aperitivo” gdje su poslovni partneri i predstavnici talijanskih medija mogli kušati slavonska vina, suhomesnate proizvode te sireve. Cilj prezentacije bio je približiti Hrvatsku i Slavoniju talijanskim partnerima te produbiti i proširiti suradnje s talijanskim gospodarskim subjektim.

 
7
 

Gotovo svi koji su prolazili pored štanda pogledali su letak s vinima ‘winetour’.  O vinu su ispitivali i mlađi, i stariji, a rado su ga i degustirali na „Slavonija aperitivu“ te odlazili oduševljeni. Nekoliko ljudi predstavilo se u ime agencija i raspitivali su se o tome kako da naprave sami svoju turu po najvažnijim mjestima vezanim uz proizvodnju vina u Slavoniji, postoje li već takve rute, koliko često idu i kuda, tražili su informacije o hotelima ili mjestima na kojima mogu prenoćiti, zanimalo ih je koliko su destinacije vremenski udaljene jedne od drugih, prijevoz i slično. Drugi letak koji je najviše privukao interes Talijana bio je onaj koji je predstavljao parkove prirode, a uz njega je, kod mlađe populacije, bio iznimno popularan i onaj o biciklizmu. Bilo je dosta upita o ekstremnim sportovima u Slavoniji, a gosti su se oduševljavali i na spomen adrenalinskih parkova, pitali su je li moguće napraviti biciklističke ture za grupe ljudi po Slavoniji, raspitivalo  se za ture na motociklima. Preko parkova prirode lako se kroz priču dolazilo i do UNESCO-a, što se pokazalo kao još nešto do čega Talijani drže i što im privlači pažnju. Zanimalo ih je kolike su udaljenosti od obale (npr. Istra) ili Zagreba do Slavonije jer bi voljeli spojiti u nekoj turi i obalu, i Zagreb i unutrašnjost zemlje. Bio je upit i o turi koja promatra odlazak roda u toplije krajeve. 

 
10
 

Puno upita bilo je i o gastronomiji kojom su očarani jer i oni imaju sličnih proizvoda pa znaju o kakvoj se kvaliteti radi. Rado su ih kušali, posebno slaninu, a u brošuri su vidjeli i ostale delicije koje su ih zainteresirale. Predstavnik agencije iz Japana, pitao ima li takva brošura na japanskom i postoji li na internetu o tome nešto na japanskom jeziku za njegove zainteresirane klijente. Isto tako, raspitivali su se postoje li online trgovine za naručivanje slavonskih vina? Bilo je i onih, iako u manjini, koje je privukla povijesna podloga pa su se raspitivali o Vučedolu i slavonskim običajima koje su vidjeli na ekranu na kojem se prikazivao video na slavonskom štandu. Većinu  je zainteresiralo o čemu se radi nakon što bi vidjeli neku zanimljivu sliku. Na štand su dolazili i individualci i predstavnici agencija koje organiziraju ture te novinari. Održani su i  sastanci s nekoliko blogera koji su izrazili želju za studijskim putovanjem u Slavoniju, dok je direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić održala sastanke s nekim od najvažnijih talijanskih turističkih i lifestyle medija (Travelquotidiano, Guida viaggi, TTG Italia, Trend, Turismo attualità’, Vanityfair, Conde nast Traveller, In Viaggio, Marco polo, La cucina italiana, Donna moderna, Nautica, Il giornale della vela) pritom svima otkrivajući regiju Slavonije. 

 

Već četvrtu godinu zaredom Nova Gradiška će na jedan dan ponovno postati centar mode i mjesto gdje će budući mladenci na jednom mjestu moći naći sve ono potrebno za najvažniji dan u životu.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije nastupila je na 24. Međunarodnom sajmu prirode, lova, ribolova i turizma u Varaždinu. Sajam je održan u Areni Varaždin od 11. – 13. listopada. Na sajmu je bilo preko 100 izlagača; iz Hrvatske, Austrije, Njemačke, Slovenije, Italije ... ali i iz dalekog Pakistana.

Dana 12. listopada 2019. godine Moto Klub BROD iz Slavonskog Broda organizira sada već tradicionalnu jedanaestu PEČENKIJADU, natjecanje u pečenju pečenki.

Dani hrvatskog turizma predstavljaju najveći skup turističkih djelatnika u Hrvatskoj, koji okuplja između 1500 i 2000 sudionika a ove godine se održavaju u Slavoniji, u pet slavonskih županija!