NEWS

 

Na traženje članova HUP-a, a nakon održanog okruglog stola u Osijeku na temu: Trenutni i budući natječaju za poduzetništvo na kojem je najavljena skora objava natječaja te sa ciljem što boljeg informiranja i educiranja poslodavaca o mogućnostima realizacije energetski učinkovitih mjera u njihovim proizvodnim pogonima, kao i u uslužnom sektoru (turizam i trgovina), HUP Regionalni ured Osijek u suradnji s članom HUP-a Best Energy Solutions d.o.o. organizira radionicu „Povećanje energetske učinkovitosti u proizvodnim pogonima, turizmu i trgovini“ koja će se održati u ponedjeljak 16. ožujka 2020. godine s početkom u 11 sati u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije, Petra Krešimira IV 1, Slavonski Brod.

Obavještavamo vas da temeljem članka 23. i 33. Statuta Hrvatske turističke zajednice (NN 34/12 i 59/12), Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice, na svojoj 61. sjednici od 25. veljače 2020. donijelo je, temeljem članka 23. i 33. Statuta Hrvatske turističke zajednice (NN 34/12 i 59/12), odluku o raspodjeli sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa.

Tijekom ožujka počinje velika nacionalna kampanja kojom ćemo pozvati domaće goste da krenu na put i iskoriste pogodnosti koje im nudi Tjedan odmora vrijedan.
50% niže cijene turističkih usluga privući će brojne domaće goste na putovanja po Hrvatskoj između 10. i 19. travnja čime ćemo zajedno produžiti trajanje predsezone i ostvariti vrhunske turističke rezultate za ovaj dio godine. Prijave za ovaj projekt kreću 17. veljače, a svoje ponude možete predati sve do 7. travnja 2020. Za dodatne informacije možete se obratiti i našim administratorima putem e-maila This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na brojeve telefona: 01/ 6169 355 ili 01/ 6169 365. Pronađite kategoriju koja najbolje opisuje vašu djelatnost na web stranici tjedanodmoravrijedan.hr i prijavite svoju turističku uslugu.

Hrvatska turistička zajednica i ove godine od 19. do 23. veljače predstavlja domaću turističku ponudu na sajmu f.re.e u Münchenu, jednom od najvažnijih sajmova na njemačkom tržištu. Uoči sajma veliko turističko izaslanstvo srednje Dalmacije, točnije 70-ak alkara, alkarskih momaka i članova sinjske gradske glazbe prodefilirali su samim centrom grada na Marienplatzu i izazvali oduševljenje brojnih prolaznika glavnog grada pokrajine Bavarske.

Kulturna baština, boravak u prirodi i gastronomija najviše zanimaju goste s britanskog tržišta, pokazao je to zajednički nastup Klastera Slavonija; TZ Brodsko – posavske županije, TZ Osječko – baranjske županije, TZ Požeško – slavonske županije, TZ Virovitičko – podravske i TZ Vukovarsko – srijemske županije) i TZ Zagrebačke županije na sajmu Destinationshow održanom od 31. siječnja do 2. veljače u Londonu.

Sve što vam treba za dan iz snova potražite na Sajmu vjenčanja 15. i 16. veljače u Supernova Colosseumu.  Saznajte koji stoji li vam bolje čipka ili saten, nose li se još princeza vjenčanice, koje cvijeće će svi hvaliti i je li bijelo zlato još uvijek prvi izbor svih mladenaca kada biraju prstenje. Očekuju vas zanimljivi izlagači i odličan program!.

Suncokret ruralnog turizma je projekt koji traje već 20 godina i za cilj ima promociju ruralnog turizma u Hrvatskoj. Ove godine se održava pod pokroviteljstvom  Ministarstva turizma, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore te predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović.

Hrvatska je ovogodišnja zemlja partner Zelenog tjedna. Internacionalni sajam Zeleni tjedan od velike je važnosti za predstavljanje hrvatske poljoprivrede i njene specifičnosti na najvećoj europskoj poljoprivrednoj pozornici.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije je u suradnji sa Udrugom vinara i vinogradara „Sveti Vinko“ sudjelovala na Festivalu vina, delicija i ugodnog življenja WineOS koji je održan u Osijeku 10 i 11. siječnja u dvorani Gradski vrt.

Moderno, urbano, a tako slavonski – pet županijskih turističkih zajednica u Zagrebu prvi puta zajednički predstavilo Slavoniju, novi turistički hit