Naša preporuka

  • 1
  • 2
  • 3

"Okusi graničarskog posavlja"

Upoznajte restorane koji njeguju tradicionalnu kuhinju našeg kraja.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

BROD-POSAVINA COUNTY

Scarce geographical and statistical data show that the Brod-Posavina county spans 2034km2, with two cities and twenty-six municipalities currently populated by 170 thousand inhabitants most of which are engaged in agriculture. The framework formed by this data could fit many parts of the Republic of Croatia, but a short glimpse into the history and cultural creations of the Brod-Posavina county clearly show the special nobility of the county’s areas.

Throughout history, many peoples have passed through this region, inhabited it and left their material traces, starting with groups from the older Neolithic (6000 BC), the Celts (4th century BC) and the Roman (1st century AD) to the Turks (1536 – 1961) and the Austrians (1961 – 1918). Yet, despite their undisputable influences, the Brod-Posavina county is marked primarily by traces of a typically Croatian cultural area, although the traces of other cultures too contribute to the beauty, wealth and attractiveness of the region.

hpz
 
 
TZ SLAVONSKOG BRODA
Tel.: 035 447 721
 
TURISTIČKO INFORMATIVNI CENTAR
TZ SLAVONSKOG BRODA
Tel.: 035 203 696
www.tzgsb.hr
 
TZ NOVA GRADIŠKA
Tel: 035 361 494
www.tzgng.hr
 
 
 
  • Tertiranje stranih i domaćih gostiju na COVID-19 / TESTING OF TOURSITS FOR COVID 19 IN BROD-POSAVINA COUNTY

    Tertiranje stranih i domaćih gostiju na COVID-19 / TESTING OF TOURSITS FOR COVID 19 IN BROD-POSAVINA COUNTY

    Vezano za testiranje stranih gostiju na COVID 19, obavještavamo Vas da se domaći i strani gosti testiraju isključivo na lokaciji Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Brodsko – posavske županije, Vladimira Nazora 2A u terminima koji su unaprijed određeni, a koji se zakazuju na temelju narudžbe. Informacije o načinu narudžbe,svim potrebnim obrascima, cijenama i testiranju dostupne su na internet stranici u nastavku:   http://zzjzbpz.hr/ TESTING OF TOURSITS FOR COVID 19 IN BROD-POSAVINA COUNTYRegarding the testing of tourists for COVID 19, we would like to inform you that all domestic and foreign guests that are located in Brod-Posavina County are tested exclusively at the location of the Croatian institute of public health of Brod-Posavina County located on Vladimir Nazor 2A in pre-determined times, which are scheduled based on the order given to you. Information on how to order yourself for testing, with all the necessary forms and prices are available on the website below: http://zzjzbpz.hr/   Read More
  • 1

Novosti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održala se u utorak, 30.06.2020., u zagrebačkom hotelu International, pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske, uz partnersku tvrku MB Frigo Grupu.

Tema konferencije bila je „Strateško planiranje u vinskom marketingu“. Na samom početku uvodno su okupljene vinare pozdravili organizatorica Konferencije, voditeljica udruge Vinoljupci, Irena Lučić; prof.dr.sc. Dragan Kovačević, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministrice poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište. Na konferenciji je sudjelovalo 50 sudionika, 4 panelista i 9 predavača.

Na glavnoj diskusiji „Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj“ govorili su: doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik Ministrice, gđa Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo pri HGK; Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije i dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci. Panelisti su dali svoje viđenje trenutne situacije vinskog marketinga u Hrvatskoj, osvrnuli se na dosad postignute rezultate te dali smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Gospodin Krunoslav Karalić je naglasio da je za brendiranje i marketing važna podjela na četiri hrvatske vinske regije: “Kroz zakon o vinu koji je stupio na snagu 1. travnja 2019. godine, napravili smo cjelovitu reformu sustava i osigurali sve pretpostavke za marketinško označavanje vina: prije svega stvorili smo financijske pretpostavke (osigurali smo 12 milijuna kuna), uspostavili smo vinske regije, a za svaku regiju predvidjeli smo osnivanje udruga i vinskih organizacija, pri čemu je Ministarstvo izvršno tijelo koje organizacijama dodjeljuje status (za status je potrebno minimalno 25 proizvođača ili 33% površina iz određene regije). Ključni je „korak“ sada na proizvođačima, da se organiziraju i ostvare ove uvjete“. – naglasio je pomoćnik ministrice. Objasnio je i koje su dvije krizne mjere donešene Nacionalnim programom pomoći sektoru vina (mjera skladištenja i mjera destilacije) i na koji način funkcioniraju. Gospođa Božica Marković iz HGK je objasnila brendiranje Hrvatske kao vinske zemlje kroz projekt Vina Croatia- Vina Mosaica, koji je nastao na inicijativu samih vinara. Gospodin Josip Kraljičković izrazio je nezadovoljstvo suradnjom lokalne uprave s višim (državnim) institucijama. Spomenuo je projekte stvaranja županijskih marki na razini (Portugizac Plešivica, Kraljevina Zelina; vinske ceste). Gospodin Žarko Stilin dotaknuo je dvije jako važne teme: marketing i obrazovanje, podsjetivši na (najjednostavniju) definiciju marketinga („način upravljanja poduzećem“) i manjak strategije na raznim razinama, a posebice istaknuo da mora postojati nacionalna strategija za marketing vina, „koja ne treba biti na 500 stranica, nego na 2 A4 stranice na koju će se potpisati svi oni koji je moraju provoditi“. O obrazovanju bi se moglo puno govoriti, ali ukratko – postavlja se pitanje, na kojoj je razini u Hrvatskoj - kultura stola? (kratke isječke ovog uvodnog predavanja, organizator će objaviti uskoro na portalu „Vinoljupci“)

Nakon prve rasprave slijedila su interaktivna predavanja nakon kojih su sudionici imali prigode diskutirati o temama. Temu „Vinsko tržište prije i poslije korone“ prezentirali su predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu, uz puno primjera iz prakse govorili su Nikola Benvenuti (udruga Vinistra) i Janko Kezele (udruga Škrlet), a Ivan Ćuk osvrnuo se na pravne aspekte udruživanje, brendiranja te zaštitu imena, spomenuvši kao primjer i „slučaj teran“. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirale su predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorili su Karmela Tancabel (Iločki podrumi) i Marko Dušević (Coral wines), gdje su sudionici mogli kušati vina i pivo odležana pod morem.

U ciljanim predstavljanjima vinskoj publici, obratili su i partneri projekta tvrtka – partner: MB Frigo Grupa (predstavila je važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, posebice u vinarstvu); diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke. Sudionici konferencije sudjelovali su u tomboli i osvojili vrijedne nagrade i poklon bonove MB Frigo Grupe, diWine Consulting-a, godišnje pretplate časopisa Place2Go, popust na školovanje na Visokoj poslovnoj školi PAR te - glavnu nagradu: vikend za dvoje u hotelu Borovnik u Tisnom uz kušanje vina Slamić.

Za uživanje u vinu na konferenciji, kao i za nagrade predavačima i panelistima pobrinule su se vinarije Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić i Terra Madre.

Svoj osvrt na Konferenciju dala je organizatorica Irena Lučić: „Iako smo se nadali većem odazivu vinara, doista smo zadovoljni konferencijom koju smo održali u ovim teškim i izazovnim vremenima. Pokrenuli smo važne teme i postavili neka ključna pitanja na koja ćemo zajedno nastaviti tražiti odgovore. Planiramo 2. konferenciju dogodine, s nadom u veću podršku relevantnih institucija, vinskih udruga i udruženja, te većim brojem vinara, kojima je, ova konferencija bila prvenstveno i namijenjena.„

U promicanju konferencije među vinarima pomogle su TZ Brodsko-posavske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije te Primorsko-goranska županija. Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine j.d.o.o i Zlatne riječi j.d.o.o. Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno sedam vinskih festivala na otvorenom te preko 50 manjih vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula mali vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti eno-gastro medija u Hrvatskoj.

Dodatne informacije i kratke video isječke s konferencije pogledajte uskoro na www.vinoljupci.com.hr.

Foto: Julio Frangen Foto